Saturday, December 20, 2008

My strengts according to my beloved Intensive Course Students

Please putted here all of my positive sides.......







12 comments:

Baby Vita said...

BEAUTIFUL and ATRACTIVE

Beautiful,atractive,and wooow...very-very talkative.That`s my teacher Ma`am Atun.
She is O.K in all her performance.She is a good person and cheerful.So,I`ve been like her.In all days lecture I want she teaches our.Although she ever and always said she was bored with our.But I know she was only joking.
I missed like I missed Ma`am Noni (meet in class).Perhaps,because both of them have sameness like said"we boring".
Oh,God.
I hope no like that.I`m worried both of them it`s really bored in my class.I hope,they bored because my class is haven`t air conditioner.I hope like that.

By. Febriyanti
Class 1E

Baby Vita said...

CANTIK dan MENARIK

Cantik,menarik,`N`wow...sangat-sangat cerewet plus gokil abis bo.Itulah Ma`am Atun.

Dia O.K dan T.O.P B.G.T(top banget)dalam semua penampilannya(modis).Orangnya baik dan menyenangkan.Aku jadi suka padanya (cara mengajar dan interaksinya).Aku ingin Beliau yang mengajar kami dalam semua hari kuliah.Meskipun Ma`am Atun pernah dan sering mengatakan Ia bosan dengan kami.Tapi aku tahu dia hanya bercanda.

Aku merindukannya seperti aku merindukan Ma`am Noni (pertemuan di kelas saat memberi kuliah).Mungkin karena mereka berdua punya kesamaan suka mengatakan "kami membosankan".He...he...he

Ya,Allah.Semoga tidak seperti itu.Jangan sampai mereka berdua benar-banar bosan saat di kelasku.MUda-mudahan mereka bosan itu karena tidak ada a.c di kelasku.Ku harap seperti itu.

By. Febriyanti
Kelas 1E

Baby Vita said...

Ma`am sory wa,tidak sempat tulis `her` di kalimat I missed like I missed Ma`am Noni.Yang benarnya I missed her like i missed ma`am Noni.

Febriyanti

Unknown said...

A Lecturer and Also A Friend

As your student, I can say that “You are a lecturer who is dreamed by all of students” because, not only as a lecturer but also you can be a friend. You know, how to teach us well. If you see we are bored (sometimes), you will tell some funny stories, give us some games or tell us about your experience.
“You always make situation be fun”. It’s you ma’am.
And also, I like to see you who always have self confidence, high spirit to teach us, and smart (you can explain every part of your subject until we really understand about it). Wow…it’s amazing.
So…that’s why I say “You are a lecturer who also can be a friend for your student”. You’re a lecturer who is dreamed by all of students.

By, Merlin Muhi
class 1E

Unknown said...

Pendidik sekaligus Kawan

Saya senang melihat ibu yang selalu percaya diri dan punya semangat yang tinggi dalam mendidik kami. Sebagai seorang pendidik (dosen), ibu mampu menjelaskan setiap bagian dari materi yang sedang dibahas sampai kami benar-benar paham.
Selain itu, ibu memperlakukan kami selayaknya kawan ibu sendiri, mau berbagi cerita mengenai kehidupan maupun pengalaman hidup ibu kepada kami serta ibu pun selalu membuat suasana menjadi ceria dan menyenangkan. Termasuk dengan menceritakan hal-hal lucu dan menarik. Salah satu cerita lucu itu adalah "Mushroom" dan "Mas Rum".
Singkat kata, ibu adalah seorang "Pendidik sekaligus Kawan" yang baik bagi kami. Terima kasih atas segala ilmu pengetahuan yang telah ibu beri dan ajarkan kepada kami.

By, Merlin Muhi
kelas 1E

Unknown said...

Welcome dear merlin muhi......

muslimah said...

Menurut saya ma'am atun itu cantik loch...
Yachh walaupun sudah berkeluarga tetapi masih kelihatan seperti anak muda. Aku suka cara berpakaian nya ma'am. Dari ujung rambut sampai ujung kaki semuanya serasi, baik itu jilbab, baju, sepatu, dan tasnya ma'am atun modis.
Aku juga suka cara mengajarnya ma'am atun. Ma'am menjelaskan materinya secara detail, sehingga membuat kami lebih mengerti. Di sela-sela pemberian materi kami juga selalu mendapatkan intermezo sebagai hiburan agar kami tidak bosan belajar dan tidak tegang dalam menerima materi. Tingkatkan terus ya ma'am.

By: Nurma Rifatun Paneo

anggraini said...

yang saya suka dari mam,daricari mengajarnya mam... apalagi tambah mam pintar berbahasa inggris.mam orangnya baik.dan yang paling saya suka dari mam, mam itu cantiq loch...kepigin dech seperti mam? apalagi dandanan yang kayak anak ABG gitu....
pokoknya perfectlah... jujur ya mam,saya baru pertama kali temuin dosen yang gaul kayak mam atun...
suerrrrr....

by:anggraini y hunowu

anggraini said...

according to me...
I Liked you very much,because you were friendly.and understood us.and also you were good in spoke of English.you relaxed person.
Especially, in tough us. so,that why you are didn't force us.to study with you... you were beautifully
and I Liked your style.

by:Anggraini y Hunowu

backstreets boys said...

Mother is a teacher who first made me stand in class, my mother always to all the students and often angry to me even though I often too late.
I was one that will be nostalgic and sad that lecturers should be abandoned as the mother, how to teach the mother to be interesting and not bore my spirit to create a lecture each day and the mother tongue, I quickly inspired to be the same as the mother.

Ibu adalah dosen yang pertama kali membuat saya betah berada di dalam kelas, ibu yang selalu sayang kepda seluruh mahasiswa dan jarang marah kepada saya walaupun saya sering terlambat.
Saya adalah salah seorang yang akan rindu dan sedih kalau harus ditinggalkan dosen seperti ibu, cara mengajar ibu yang menarik dan tidak membosankan membuat saya semangat untuk kuliah setiap hari serta cara bicara ibu yang cepat membuat saya terinspirasi untuk bisa sama dengan ibu.

By:RINA PAKAYA
CLASS:1E

backstreets boys said...

Be Yourself Ma'am

You are a friend for educators, as well as teaching us.Every time, you always change the atmosphere became more relax than usually,cheerful, so we do not saturated during the course......Besides,you are so talkative and it's opposite with myself.So you give me motivate to be like you...

Anda adalah seorang pendidik sekaligus teman bagi kami.setiap kali mengajar,anda selalu mengubah suasana yang tegang menjadi lebih rileks,ceria sehingga kami tidak jenuh selama mengikuti mata kuliah anda......

By:Lia Indriani Mangopa
Class:1E

Unknown said...

ow really nice comments 4 me, swear i cannt say anything accept crying, U R my lovely student, and I'll be miss U all,


hiks hiks hiks